20100205

PANAS BERAPI - PENDEDAHAN KISAH PAGI KHAMIS - PERANGAI SEBENAR CIFUT BABI!


Al Kisahnya maka terbongkarlah satu rahsia besar dalam mahkamah pagi tadi bilamana mahkamah diberitahu bahawa tiada laporan dari Pusrawi, maka terlondehla sudah seluar CIFUT BABI (Can I Fuck U Today Brader Anwar Bin Ibrahim) Bacalah pendedahan di bawah ini:

Pendedahan pertama adalah apa yang berlaku di mahkamah pagi semalam yang telah dipetik dari Blog sahabat saya GAP!

ingat kronologi ni.

hari rabu karpal minta agar mahkamah mengadakan perbicaan sambungan (iaitu pada kamis) secara tertutup selepas saiful memberikan detail pasword 'mokhtar' dan 'can i fuck u today'..

kamis..perbicaraan secara tertutup.detail kita tak tahu..hari yang sama mereka semua pergi ke tempat kejadian, kondo tersebut..

ini dia detail perbicaraan semalam (kamis pagi) yang diadakan secara tertutup.

keterangan petuduh oleh saiful pagi semalam.(kamis)

anwar ibrahim memakai towel.saiful juga memakai towel.anwar ibrahim memeluk saiful,mencium mulut lalu meraba tubuh saiful.

lalu anwar mengarah saiful mengambil KY JELLY dalam begnya. anwa ibrahim meminta saiful menyapukan KY JELLY di kemaluannya (anwar).

anwar ibrahim tidak mahu mengadakan seks liwat di atas katil sebaliknya liwat dilakukan di lantai.

anwar ibrahim menghamparkan towelnya di atas karpet.anwar ibrahim meminta saiful menyapukan KY JELLY di lubang duburnya (milik saiful). anwar ibrahim menyuruh saiful menonggeng.

saiful menonggeng,lututnya hampir kena badan.

anwar ibrahim menyuruh saiful guide (mengarahkan) batang anwar ibrahim dihalakan kepada lubang dubur saiful.

anwar ibrahim meliwat saiful lebih kurang 5 minit. air mani anwar dipancutkan ke dalam dubur saiful.

saiful mendakwa anwar melakukan liwat pada ketika itu secara kasar dan beliau merasa sakit dan senak perut. semasa operasi liwat itu, KY JELLY yang dipegang oleh saiful terpicit dan tertumpah di lantai.

selepas selesai, saiful ke toilet tapi tak mandi.sekadar cuci ala kadar sahaja. lendir air mani anwar masih ada dalam dubur saiful.

lepas cuci ,saiful duduk di meja makan. anwar pada waktu itu makan karipap lalu bertanya 'are u okay' ? untuk selanjutnya baca disini...

Itulah dianya sedikit petikan dari blog Gerakan Anti PKR! Anwar memulakan dengan paswword Mokhtar lepas tu dia bagi arahan CAN I FUCK U TODAY diakhiri dengan ARE YOU OKAY! Dasyat betu la si CIFUT BABI ni



Ini adalah report LIVE dari The Unspinners pagi tadi:
Jam 10.50 - Keterangan Saiful semasa di Pusrawi: "Sebelum pemeriksaan dilakukan ke atas saya, saya telah disuruh oleh doktor Pusrawi untuk memakai semula seluar."

Jadi persoalannya, pemeriksaan tidak dijalankan tapi laporan hospital telah disebarkan kepada rakyat malaysia. Nampaknya, PKR telah buat laporan doktor palsu. Hari ini baru kita tahu siapa yg menipu.

LAPORAN PUSRAWI SEBENARNYA TAK WUJUD. Dia tak sempat diperiksa. Macam mana laporan boleh keluar? Raja Petra ahli penipu sudah buat laporan tipu. Buat polis repot!!!!!

Blog Another Brick in the Wall menyenaraikan laporan-laporan palsu yang dikeluarkan Raja Petra dan diguna oleh PKR dan PR dalam cermaha dan tulisan-tulisan mereka.
The defense had used this falsified evidence as their argument in court to apply for dismissal of the case.

Below are the falsified medical reports:


Raja Petra had reproduced the medical report later with notes for mass distribution, below:


Karpal Singh had submitted the following medical report from Dr Osman in his opening address to dispell of any evidence of penetration, below:


When the report was produced, Dr Hasan Novandri of blog Minda Intelek had raised doubt on the reports. In his posting dated July 30, 2008 here and opther postings, Dr Novandri had questioned the dignosis TRO used in the Medical Report as not the right procedure for sodomy cases.
Baca juga posting AIDC bertajuk Laporan Pusrwai tidak wujud.

Uncle Pet ada bersama semasa Saiful ke Pusrawi. Apa cerita Pet(ra)? Loyar-loyar Anwar pun apa cerita? Kamu sudah guna dokumen palsu. Oiiii ... Malunya!!!!

The Unspinners ni memang hebat betul, lihatlah selama ini betapa Anwar CIFUT dan bersama-sama rakan-rakan MOKHTARnya telah menipu! Bodohlah sesiapa yang percaya dengan penipuan Anwar CIFUT dan mokhtar-mokhtarnya!

Aku harap pihak berkuasa akan bertindak dan mengenakan dakwaan kepada blog-blog yang telah menyiarkan laporan palsu ini, licik sunggu brader CIFUT BABI ni, dia pusing, dia kona, tapi yang bestnya ada pulak yang bebal dok percaya kat peliwat tegar ni!


Lagi satu isu perihal KY Jelly ni, jeng jeng jeng, kan aku dah kata dulu, CIFUT BABI menggunakan KY Jelly supaya lebih nikmat dan tidak meninggalkan kesan! Kadang-kaang aku dok terfikir, apa punya bodoh la pengikut CIFUT BABI ni, dia main belakang dan dia syok pastu bila dia kata dia adalah mangsa maka mereka ni sanggup nak buat apa saja untuk pertahankan perbuatan JIJIK si CIFUT BABI ni.

Kalau korang perasan la blog-blog pembangkang dok mainkan isu takkan la si Saiful tak berak 2-3 hari, maka terjawablah sudah tadi di dalam mahkamah apabila Saiful kata beliau tidak dapat membuang air besar, perutnya sakit dan juga duburnya, sebab tu la dia pi hospital, kalau nak argue next time wahai pencacai bingai nak mampos, pakai la argument logik sikit!

Takkan tak berak 2-3 hari tu adalah sesuatu yang luar biasa? Come on la, ngaku je la yang boss korang si CIFUT BABI (Can I Fuck U Today Brader Anwar Bin Ibrahim) suka meliwat! 24 jam sehari si CIFUT BABI ni asyik suka menipu je, liwat lepas tu tipu kata konspirasi lepas tu liwat balik tudh lagi konspirasi, akhirnya dia jadi RAJA CIFUT BABI, yang bodoh sang pecacai yang masih ingat dia ni suci!

Aku akan cuba dapatkan lebih detail tentang kes pagi tadi, cuma aku terkilan dan kecewa kerana tidak tahu apa yang berlaku pagi semalam semasa sesi camera, aku harap ada yang boleh dapatkan baru best kan? Kalau korang nak baca pasal laporan penuh semalam, sila KLIK SINI

Namun terima kasih kepada blog Gelagat Anwar kerana ada sediakan sedikit berita dari dalam semalam, baca dibawah ini:

Sesi Petang berlangsung agak lewat daripada jadual asal 2.30 pm. Setelah menghabiskan banyak masa di sebelah pagi di dalam kamar; dan juga 'lawatan sambil belajar' ke tempat kejadian - sesi petang bermula hampir jam 3 rasanya. Tapi semua pihak agak 'fresh'. Agaknya sempat berehat sekejap selepas pulang dari tempat kejadian. Pihak pendakwaraya nampak tak sabar nak bentangkan kes. TV Plasma besar dah tersedia di depan mahkamah. This time around, CCTV akan digunakan sebagai pembuktian kehadiran saiful di tempat kejadian.

Anwar masuk dengan senyuman. Tapi merungut sikit bahawa dia tertinggal 'Blackberry' di dalam kandang OKT. Di mana blackberry itu tertinggal; disitulah Anwar ambil semula. Betapa jujurnya penjaga mahkamah kita. Anwar nampak lega. 'Kalau tidak mati aku....habis dia orang baca sms aku'. Anwar gelak kepada galeri awam. Nyatanya, PDRM dan petugas mahkamah jujur dan ikhlas buat kerja.

CCTV pun siap untuk digunapakai sebagai antara bukti awal. The best part, CCTV siap dengan timing. Tak lari banyak. Semua kenyataan Saiful nampaknya 'synchronize' dengan imej CCTV. Tak ada bangkangan langsung.

Karpal memang cuba nak bazir masa dengan isu 'contempt of court'. Utusan Malaysia dan Star kononnya sudah tersalah lapor tentang apa yang berlaku di mahkamah. Ini soal bahasa dan penggunaan. Tak boleh nak pertikai dalam mahkamah. Hakim tegas. Teruskan sesi perbicaraan.

Sayangnya, cd CCTV pula rosak. Ada yang tak kena. Ada gambar yang tak boleh dipaparkan. Technical problems. Ahli keluarga Anwar ada yang memperkatakan kononnya ini 'kerja bomoh'. Kelakar pun ada. Kira 'techy' juga la bomoh tu sampai boleh jampikan CCTV. Macam-macam. Kata mereka, Saiful yang bawa 'bomoh'. Macam-macam juga fitnah puak Anwar.

Sekejap tu, seorang pembantu Anwar masuk dengan beg 'VERSACE'. Ini beg kertas butik VERSACE original ya. Yang beli VERSACE dekat Petaling Street tak dapat beg macam tu. Rupanya bawa bantal yang Anwar nak letakkan di belakang badannya sewaktu perbicaraan. Sudah ada tanda sakit belakang jadi semula. Tak dinafikan, memang kalau duduk begitu lama - belakang dan 'punggung' pun jadi kebas. DSAI rasa selesa sikit nampaknya.

Keluarga Anwar memang agak 'jaki' dan 'benci' dengan keluarga Saiful. Rosli Ibrahim, kalau tengok ayah Saiful macam nak makan. Samalah juga dengan dua tiga orang 'candu' PKR yang ada dalam mahkamah. Semuanya kaki kutuk. Habis Polis nak dicarut dan makinya.

Hari ini Azmin dah tak kelihatan. Pemimpin PKR lain pun dah tak nampak muka. Kalau semalam mereka 'BERSETUJU' bahawa 'sodomi' adalah perkara biasa; hari ini mereka tak kelihatan.

Azmin agaknya sibuk dengan tugas di Selangor. Atau menyusun strategi nak duduk di takhta kepimpinan PKR. Yang ada tadi hanya kaum keluarga Anwar. Kak Wan dan anak-anak nampak tenang.

* penulis tak payah lah spekulasikan apa yang berlaku sewaktu perbicaraan dalam kamar. yang penulis tak dengar/nampak sendiri tak nak cerita. tak baik. kita biarkanlah mereka yang berhak sahaja memperkatakannya. tapi ada lah abang polis yang bercerita bahawa kali ini; 'Anwar akan padam'. Disebabkan kesalahan kedua; katanya hukuman akan ditambah. kita doakan lah yang terbaik buat Anwar dan 'keadilan' sebenar. Kalau itulah yang Anwar tempah, kita nak buat macamana.

** petanda dan segala macam bukti memang mampu mensabitkan kesalahan kepada Anwar. sedih juga. politik Malaysia ni kalau tak ada Anwar kurang warna. tapi tak apalah, keadilan untuk Saiful - kita terimalah apa yang bakal berlaku. dalam beberapa hari ini, dua tiga orang saksi lagi akan 'membentangkan' fakta mereka. rasanya, kali ini - Anwar akan disabitkan kesalahan.

*** peguam Anwar pun macam kurang semangat. terima sahaja segala macam keputusan di dalam mahkamah. balik-balik buka cerita mahkamah rayuan. balik-balik cerita contempt. dah tak boleh nak hujah kesilapan ke? kalau betul - apa kata mengaku salah sahaja. kan senang.

Sedarlah Rakyat Malaysia selama ini kamu ditipu oleh CIFU BABI dan mokhtar-mokhtarnya!

No comments:

Alexa Traffic Rank

Subscribe to dunia-politik

Subscribe to dunia-politik
Powered by groups.yahoo.com