20100301

(2) Fairus Oh ! Fairus - Suka lu..lah ! Umno mau bikin roadtour maa !!

Memetik sumber, Umno akan mengadakan siri Jelajah(RoadTour) 1Malaysia bagi membawa semua 'rakan-rakan' baru mereka berjumpa rakyat. Jumpa rakyat? Apa kata buat singgahan pertama ke Penanti dulu, lepas tu ke Bayan Baru, Changkat Jering, Jelapang seterusnya ke Behrang. Mesti gempak..! Gempak kena penerajang !! Magkaqq..

"..sebelum membuat pengumuman pada malam tadi, saya telah melakukan solat sunat istikharah selama tiga bulan bagi mencari kepastian.." Menurutnya, dari proses itu beliau telah berjaya mendapat petunjuk jelas untuk keluar dari PKR.

"Dengan lafaz 'bismillahirrahmanirrahim,' saya dengan ini atas dasar mempertahankan prinsip memperjuangkan agama, bangsa, tanah air serta kepentingan rakyat Malaysia, saya mengumumkan penyertaan dalam UMNO dan Barisan Nasional (BN).

"Dengan sendirinya (saya) keluar PKR atas dasar hilang kepercayaan terhadap parti tersebut. Insya-Allah saya berdoa agar diberi kekuatan serta bimbingan dalam urusan perjuangan menggunakan wadah baru ini," katanya. Dipetik dari suara Meloya seMalaya.

by albanjari

No comments:

Alexa Traffic Rank

Subscribe to dunia-politik

Subscribe to dunia-politik
Powered by groups.yahoo.com