20090326

THE DAMNED UNITED


ASTAGHFIRULLAH...Apa la nak jadi dengan negara aku nie..minggu nie sahaja penuh dengan caci maki hamun...

Haji Hadi, Des hormati Tuan Guru yang penuh dengan ilmu agama di dada serta warak dalam beribadat mahupun bekerja. Sekali semua orang dia maki dengan celaka. Habih tempias celaka Haji Hadi kena pada semua guru yang sedang mengajar di sekolah-sekolah. Kasihan, niat di hati nak mengajar anak-anak didik bagi pandai, tapi kena sembur dengan celaka dan pengkhianat bangsa pulak. Apa boleh buat, mereka ada kuasa, yang di bawah ni cuma menurut perintah. Yang menyokong diam-diam pun tak terlepas, semuanya celaka, macam pakai Ridsect sembur nyamuk daaaa...nyamuk tersembunyi pun tak terlepas lari.

Presiden PAS, Dato' Seri Tuan Guru Haji Hadi Awang mengelarkan mereka yang masih mahu meneruskan Pengajaran dan Pembelajaran Sains dan Matematik dalam Bahasa Inggeris (PPSMI) sebagai golongan celaka. -Harakahdaily

Syaitan Karpal juga tak lepas untuk mengikut jejak langkah Haji Hadi. Tapi beliau lebih menjurus dengan menghina kepada Pemuda UMNO. Tak pasal-pasal jadi kacau bilau di Parlimen. Orang dah pesan, jangan hina Melayu lebih-lebih tanpa ada bukti, orang Melayu nie dia bukannya boleh kena jentik sikit pasal benda-benda macam ni.

Pemuda Umno celaka. Don't disturb me - Here


Tapi tidak semua Melayu begitu, ada juga Melayu yang benar-benar celaka menyanjungi Karpal Singh. BELA jangan tak BELA! Ampu jangan tak ampu, nanti tanggung la kerusi roda si cacat tuh naik ke rumah!

Jangan la bagi orang Melayu mengamuk, bukannya apa, MENGAMUK is the Melayu's middle name. You don't believe me? Tengok kamus la, perkataan amok tak dapat diterjemahkan oleh Mat Saleh sebab itu bukan dalam kehidupan mereka, amok hanya berlaku pada masyarakat Melayu. Nak rasa lagi ka?

Apa la nak jadi...wallahuallam..

pilihan-anda.blogspot.com

No comments:

Alexa Traffic Rank

Subscribe to dunia-politik

Subscribe to dunia-politik
Powered by groups.yahoo.com