20090319

Elizabeth Wong Wakil PKR:Skandal Foto Pula!

Calon-calon PKR nampaknya bermasalah.Dimulakan dengan Osman Jailu(Changkat Jering) dan Jamaluddin Radzi (Behrang) yang ditahan kerana rasuah seks.

Kemudian,diikuti dengan V Arumugam yang menghadapi masalah perkahwinan.Menurut banyak cerita, Arumugam tersangkut kerana berkahwin dua yang melanggar undang-undang perkahwinan bukan Islam.Kes ini dimainkan penduduk seTaman dengannya yang mengatakan V Arumugam bersekedudukan.

Kali ini,Elizabeth Wong pula yang sangkut.Foto-foto bogelnya disebarkan umum.Katanya oleh bekas teman lelakinya dan gambar itu diambil sewaktu dia sedang tidur.

eliwong_link

Walaupun,Elizabeth bukan seorang Muslim yang tentunya undang-undang zina ataupun khalwat tidak terpakai, tetapi PKR sepatutnya menyelidiki peribadi Elizabeth.Tidak salah mempunyai teman lelaki,tetapi mempunyai teman lelaki sehingga boleh mengambil gambar sewaktu tidur boleh menimbulkan suatu tanda-tanya.

Walaupun dari pandangan peribadi Elizabeth tidak salah mempunyai teman lelaki sehingga boleh masuk ke lewat malam sehingga boleh mengakibatkan peristiwa itu berlaku, tetapi ia salah sekurang-kurangnya kepada majoriti umat Islam yang dipimpinnya di Bukit Lanjan.

Tiada bukti yang Elizabeth,ADUN Bukit Lanjan, turut dilenjan bekas teman lelakinya sebelum peristiwa ini berlaku,tetapi perkara ini menimbulkan seribu satu persoalan kepada PAS.

Bolehkah PAS mengharapkan Hudud terlaksana dengan PKR yang wakil-wakilnya mempunyai seribu satu skandal dari pemimpin Agungnya Brother Anwar Bin Ibrahim sehinggalah machai-machainya di bawah?

maharajazhou

1 comment:

WAN ZAHIDI BIN WAN KOPI said...

Elizabeth ni satu hal...
tak lah kisah sangat sebab gambar tu mungkin adalah fitnah...
Lagipun dia bujang non-muslim...

Yang hairan pula....
Kes Norhayati Onn, Senator Dewan Negara....
Muslim dah kahwin dan beranak pula sanggup derhaka kat laki dan juga anak...
Kalau tak malu kat Allah itu hal dialah, tapi Tak kan tak malu kat anak pula...
Kes dah lama (hampir 3 tahun)...
Tapi SPRM dok gangga sahaja...
PDRM pula dok termenung sahaja buat apa pun tak tahu...

Kes Elizabeth tak sampai dua bulan dah kecoh siasat....

Mungkin inilah Islam Hadhari yang Pak Lah dok heboh-hoboh....

Penguatkuas kat Malaysia kerja pilih bulu aje...

Entah bulu apa yang dipilih pun tak tahu....

Alexa Traffic Rank

Subscribe to dunia-politik

Subscribe to dunia-politik
Powered by groups.yahoo.com