20080824

Anwar Kalah Mahathir Kembali Ke UMNO

Sekalipun Tun Dr.Mahathir telah keluar dari UMNO kerana tidak senang dengan Pak Lah tetapi beliau tetap mahukan calon UMNO (BN) menang dalam plihanraya kecil Parmatang Pauh. Maka itu beliau menghantar mesej meminta pengundi pengundi di kawasan itu menolak Anwar Ibrahim pada hari Thalatha ini.

Dalam blog Che Det nya, Mahathir berkata “Pembangkang yang dipimpin oleh master putarbelit Anwar Ibrahim hanya sekadar menunjukan sikap liberal, sebagai pejuang kebebasan bersuara, tidak bersikap perkauman dan menentang tahanan tanpa bicara dan sepanjang masa sebagai orang terpelajar liberal.

“Mereka sebenarnya tidak berhasrat untuk menjadi itu semua. Tetapi itulah politik yang licin dan cara yang baik untuk memikat intelektual bodoh dan pengikut pengikut yang lebih bodoh.

“Inilah masa untuk” so-called intellectual” insaf bahawa mereka telah ditipu oleh Mahaguru Putarbelit, ulama Islam yang juga sahabat karib Paul Wolfowitz, new con Jew, pembunuh orang orang Islam dan penyokong Hindraf dan sekolah China dan sebagainya.”

Kata Mahathir lagi memberikan sokongan kepada Anwar Ibrahim “adalah menyokong menegakan kerajaan yang tidak layak dan pada keseluruhannya rasuah dan anda membantu untuk menghancurkan negara ini” .

Pengundi Permatang Pauh perlu menamatkan riwayat politik Anwar Ibrahim kerana ini tidak seharusnya dilihat dari segi memulihkan imej politik Abdullah Badawi tetapi juga untuk menolong menegakan kebenaran dan maruah Tun Dr.Mahathir yang telah pun memisahkan Anwar yang berpenyakit dari rakyat.

Kita percaya jika Anwar kalah di Permatang Pauh, Mahathir akan kembali ke UMNO.

Demi Mahathir dan negara tercinta, atas semangat demokrasi yang tinggi marilah kita memisahkan Anwar buat selama lamanya dari politik negara pada hari Thaltha ini.

Sampaikan mesej dari Mahathir ini hanya kepada 1,000 sahaja lagi ahli UMNO yang masih dalam kesesatan.

MAHARAJABLOGGER
24/8/2008
http://maharajablogger.blogspot.com/

No comments:

Alexa Traffic Rank

Subscribe to dunia-politik

Subscribe to dunia-politik
Powered by groups.yahoo.com