20090403

Penyokong Khir sungguh Amerika di PWTC

Wak ada menjanjikan untuk menulis khas untuk pelayar AKT semalam mengenai sikap pegawai dan penasihat Wak Khir , kalau dulu mereka nasihat Wak Khir suruh berikan penyapu, teruk Wak Khir kena , masa pemilihan pemuda UMNO ini mereka nasihatkan Wak Khir guna tag line , Pemuda Berani. Bunyi macam hebat, apakah pemuda dahulu tak berani ke? mereka ini semua penakut ke, sama juga dengan KJ , apakah pemuda tak setiakawan ? ialah kot pemuda tak setiakawan , sekarang kenalah kawan-kawan , bukan kawan kawan saja , kena setia. Mukhriz pula berubah, nak ubah apa, ayah dia tak berubah dari dulu. Dia yang dah berubah dari anak yang lembut jadi biadab .

Berbalik ke cerita Wak Khir, kalau nak tahu , nanti lah kalau wak ada gambar , baju penyokong Wak Khir ni, baju warna hitam dan gambar tangan tiga batang. mana ada tangga orang sampai tiga. Warna hitam dan gambar itu membuat budak-budak yang memakai baju macam gengster dan kotor. Tak ada akal ke mereka ini, in i memberikan persepsi bahawa orang yang Khir bayar untuk menyokong itu kelihatan sungguh kotor. Mereka tak fikir ke....? ngan seluar jeans rambut berserabut. bila kita bandingkan dengan budak KJ yang berpakaian kemeja T dan tulisan no 3 dan sedikit saja tulisan setia kawan. mereka nampak begitu bersih. Kat sini saja KJ dah curi 20 undi dari Khir Toyo.Tentu arah budak Mukhriz tak pakai langsung , sorang dua saja yang pakai .

Berbalik kepada tag line tadi, bila Wak Khir tahu bahawa dia tak menang, mungkin nasihat pegawai suruh dia balik. Ini pun memburukkan Wak Khir. kata pemuda berani tapi kenapa Wak Khir lari.Tak berani lah tuh.

Kemudian , budak budak ni yang di bawa dari Kuala Selangor ke mana-mana pelusuk Selangor , di bawa masuk ke Coffee house Pan Puteri dan diberikan makan. Aduh ....ini pun satu kesilapan lagi dan kebodohan pegawai Wak Khir, Orang UMNO teguk , Wuh...kaya nya Khir Toyo, kalau seorang makan dengan harga RM50 , itu baru makan , duit belanja lagi .kalau seratus orang dah RM5000 . Boleh buat kenduri. tak sayang duit ke atau berlebih sangat duit.Sampai tak cukup kerusi terpaksa tarik kerusi orang lain. Sian............... tak Amerika lah makan kat warung-warung kan

No comments:

Alexa Traffic Rank

Subscribe to dunia-politik

Subscribe to dunia-politik
Powered by groups.yahoo.com