20090511

CORAT-CORET (Snippets)

Gambar ini ditujukan khas kepada golongan erdogan! Adakah anda serigala upahan sipeliwat tegar itu?

Lihatlah betapa kejinya Anwar Al-juburi wal liwati teryahudi ini! Beliau sanggup mengucar-ngacirkan PAS dengan begitu halus sekali! baca disini

Apa lagi yang boleh kuperkatan wahai saudara-saudari sekalian? Dia sanggup menjadi membuat perbuatan yang keji ini tanpa mengira waktu atau tempat, 24 jam dalam sehari si al juburi wal liwati akan fikirkan cara bagaimana dia nak hancurkan islam!

Nah, PAS pun diliwatnya juga, habis kelam-kabut jadinya parti yang selama ini dipimpini oleh golongan ulamak sebelum peristiwa 1998, saya dan beberapa sahabat telah berjumpa dengan pimpinan tertinggi PAS, cerita disini, namun seperti biasalah, agen yahudi itu telah menyiapkan bala tenteranya untuk menyerang blog saya dan sahabat2 saya!

Tadi artikel saya telah di'spam' oleh manusia makhluk perosak agen yahudi ini, saya telah memberikan anda untuk bebas bersuara di sini namun ada segelintir aska upahan al juburi wal kunyiti telah menyalah gunakan kebebasan ini!

Yang peliknya, di blog anwar harami itu sendiri, bila kita bagi komen yang pedas sikit, haram tak lepas punya! Kat sini pengikut dia ke atau balaci dia bebas bersuara dan memaki hamun saya, tetapi mereka lebih seronok untuk 'spam'..kenapa nk spamya? Oh, tak reti jawab rupanya!

Kepada yang melawat blog saya ini, anda lihatlah bagaimana hinanya cara bloggers atau cybertroopers anwar al juburi ini dlam mereka mengulas sesuatu isu itu, jika mereka tak terlawan, maka mereka akan mula memaki hamun dan 'spam'!

Terserah pada anda untuk menilaikan akan kejahatan Anwar si belakang mari ni! Dialah punca perpecahan dan kemusnahan negara Malaysia, anda tak percaya, bacalah pendedahan dari bekas pengikut dia dahulu! baca disini

Juga lihatlah bagaimana al-juburi wal liwati ini memanipulasi isterinya sendiri, klik disini

Saya telah dikhabarkan bahawasanya isterinya mengetahui segala aktiviti luar tabie suaminya, malah mereka sudah teramat biasa bergaduh dan hampir2 bercerai namun aku pelik jugak dengan perangai anak dan isteri si agen yahudi ni, bukan apa, mereka tergamak menipu rakyat Malaysia tentang perlakuan suami/bapa di pandangan umum!

Yalah, kalau nak cover pun agak-agak la sikit, kalau suami tu bukan nak musnahkan negara takpela, ni jenis dari belakang sampai la ke satu negara diliwatnya dan mereka membiarkan saja, ini bukan taat dah kak oi! Ini dah gila namanya ni!

Tah la, aku sedih tengok rakyat Malaysia tertipu dengan Drama King ini! Dikaburnya mata penyokong-penyokong dia dengan cerita rasuah la, zalim la, pokemon la...kenapa? supaya dia sentiasa nampak bersih dan suci di mata peminat-peminat dia! Diapun buat la aksi alim kucing sikit, perghhh cairlah sekalian melayu yang takde akal bila dengar cerrramah dia ni!

Cerrramah yang kosong, takde isi, cuma melalak dengan lalakan retorik...umno rasuah la! umno kafir la! umno zalim la, konspirasi la! last-last dialah bapak kepada segala rasuah, bapak kepada segala konspirasi! Tapi takpe dia tau melayu ni senang je nak goreng! Tunjuk alim sikit, sebutan macam ustaz sikit, tu dia amai melayu sanggup golek tengah jalan nak mempertahankan si peliwat tegar ini!

Sampai bila? Persoalannya bila lagi melayu nak sedar yang si agen amerika yang kuat meliwat ini adalah seorang pengkhianat negara? Bila? Dia sanggup menghancurkan UMNO dahulu dan kini dia sedang dalam proses menghancurkan PAS! Sanggupkah anda merelakan parti PAS hancur?

Bila kamu nak sedar wahai saudara seislamku!?

parpukari.blogspot.com

No comments:

Alexa Traffic Rank

Subscribe to dunia-politik

Subscribe to dunia-politik
Powered by groups.yahoo.com