20090527

Sedikit Nasihat untuk Nik Ajis!

Nik Aziz semalam telah mengatakan yang Dr Zambry adalah menteri Besar mahkamah!

Apa lagi aku nak cakap pasal orang tua ni ya? Dah la dia hari itu mensucikan Eli, kata masuk PAS halal, masuk UMNO haram, tak cukup dengan tu, dikatanya pulak Tuhan pun mencarut, sekarang ni pulak dia nak cakap banyak pasal isu Perak!

Hello brader Nik Ajis, lebih baik kau diam je la, kau tu dah tua, patutnya banyak beramal soleh, jangan la keluarkan fatwa yang tak tentu hala wahai Nik Ajis! Dulu aku cukup hormat dengan kau, siap aku panggil kau Tuan Guru lagi, tapi sekarang hilang sudah semua rasa hormat aku pada kau Nik Ajis oi!

Bagi aku kau tak lebih dari seorang politician murahan je, demi kuasa kau sanggup buat apa sahaja, nasihat aku pada kau Nik Ajis! Baik jaga rumah tangga kau je la! Tu dia, aku dengar PAS pun dah mula main politik wang sekarang ni! Elok la kau kawal parti kau sekarang.

Mukatamar pun dah dekat ni, Husam tengah mabuk kuasa ni, sekejap kata tak nak bertanding, sekejap lagi kata nak pulak! Kalau nak cerita pasal PAS ni banyak la boleh aku ceritakan, cuma sekarang ni aku nak bagitau kau satu je!

Kawallah anak buahmu semua, mereka berkelakuan seperti iblis sekarang ini, mungkin bukan semua, tapi disebabkan segelintir inilah, maka orang akan mula membenci PAS! Ingat ya Nik Ajis, disebabkan setitik nila, rosak susu sebelanga! Tunjukkanlah akhlak orang Islam wahai pengikut PAS sekalian!

Last sekali Nik Ajis, si Nizar komunis bintang 3 tu, kenapa perangai dia tu macam syaitan ya? Kau tak boleh nak kawal dia lagi ke Nik Ajis? Dia sekarang ni dikawal oleh Ngeh, Nga, Anwar al juburi wal liwati dan persetubuhan haram HINDRAF je kan?

Kau nak kawal dia pun tak boleh dah, aku tau Nik Ajis, jauh di sudut hatimu tentu kau pun terasa pelik dengan perangai komunis hilang akal Nizar ni kan? Tapi disebabkan ego kau Nik Ajis, macam biasa la, semuanya ok, apa saja pengikut kau buat semua jadi halal hatta MOGOK LAPAR anjuran DAP pun halal kan?

Mana taknya, seorang wanita yang di dapati bersekedudukan dengan lelaki melayu islam pun boleh menjadi suci lepas jumpa kau, ini apa ada hal kan Nik Ajis? Senang cerita tiket nak masuk syurga hanya pada PAS sahaja kan?

ParpuKari

No comments:

Alexa Traffic Rank

Subscribe to dunia-politik

Subscribe to dunia-politik
Powered by groups.yahoo.com