20090526

DAP MENANAM API KEBENCIAN?

Saya ada terima satu mesej sebentar tadi! Mesejnya berbunyi begini:

Come join us tomorrow 26/05/09 (Tue) in Wisma DAP to launch the hunger strike program. Here are some of the activities planned for the day. Tq-Chris

9am - Breakfast (Media Only)

10am - MB & Sivakumar to officiate

11am - JKKK village heads to file suit against BN in Ipoh High Court!

12pm - Visit Sekolah Semangat Maju, Kg Tawas

4pm - Drawing competition entitled "Illegal Power Grab by BN"

8pm - "Kum Ba Yah" with YBs

9pm - Ceramah (Nizar, Jeff Ooi, Idham Lim & more)

Begitulah aturcara sang penjulang komunis pada esok hari! Kenapa saya cakap komunis? Cuba pembaca lihat pada aturcara 4pm tu! Mereka nak adakan pertandingan lukisan "BN Rampas kuasa cara haram"

Hebat kan DAP ni? Orang Melayu masih dibuai mimpi yang indah, mereka dah mula menanamkan perasaan benci dari kalangan kanak-kanak lagi! Tapi melayu ISLAM kita yang menyokong DAP tetap menyokong lagi! Apa nak jadi ni?

Sanggupkah anda mengajar anak-anak anda tentang perkara sebegini? Apalah dosa kanak-kanak kecil? Mereka tidak bersalah, yang salah adalah DAP yang membawa ideologi tak ubah seperti ideologi KOMUNIS!

Lihatlah dan fikirlah wahai rakyat negeri Perak! Adakah kerajaan sebegini yang kamu mahukan? Yang disebabkan tidak dapat berkuasa lagi, mereka sanggup buat apa sahaja untuk berkuasa kembali! Tidakkah anda merasa takut dengan kebangkitan budaya komunis ini?

LU PIKIR LA SENDIRI!

ParpuKari

No comments:

Alexa Traffic Rank

Subscribe to dunia-politik

Subscribe to dunia-politik
Powered by groups.yahoo.com