20090526

Mogok Lapar anjuran Nizar Bintang 3, DAP & HINDRAF

Jam 11.00 pagi tadi satu sidang media telah diadakan oleh oleh seorang pendatang di bumi Tanah Melayu yang bernama nga kor ming,bersama beberapa lagi adun pendatang dari Guanzhou dan Tamil Nadu.

Tujuan diadakan sidang media itu untuk memaklumkan bahawa kaum-kaum pendatang ini ingin mengadakan satu mogok lapar selama 3 hari di wisma penyokong setia chin peng (dap) di Ipoh, pada 26.5.09 hingga 28.5.09. Mogok lapar ini akan dilancarkan oleh seorang suku sakat kaum pendatang juga yang juga ketua pembangkang dun perak yang bernama nizar bintang tiga.

Beberapa doktor juga akan mengawasi pemogok-pemogok lapar itu yang akan berlapar selama 3 hari kerana tidak dapat menterdarah babi dan arak.


ParpuKari: Maka si Nizar Bintang 3 ini sudah pun bertekad bersama-sama dengan Adun Bomoh si Cina Islam untuk bermogok lapar! Persoalannya sekarang, boleh ke dalam hukum Islam kita buat mogok lapar ni?

Bukankah ini budaya orang bukan islam? Kadang-kadang saya pelik jugak, si Nizar ni, sebagaimana seluruh dunia tahu dia dikawal oleh Ngeh dan Nga sekarang ni, dia dah ada tuan baru pulak! Ya tak lain dan tak bukan, The Makkal Sakti atau nama haramnya HINDRAF!

Dah terang lagi bersuluh pertubuhan haram HINDRAF ni berniat jahat dan ingin pecah-belahkan rakyat Malaysia tetapi kamu Nizar si Bintang 3 sanggup berbuat apa sahaja demi kuasa! Ingat Nizar, kesabaran kami rakyat negeri Perak ada hadnya

Inilah jadinya, bila kamu kutuk dan mencaci hamba Allah yang baik maka ianya akan balik semula pada diri kamu sendiri! Wahai Nizar bintang 3, cuba beritahu saya, adakah hukum Islam membolehkan kita bermogok lapar? Dah tu pulak nak mogok lapar supaya DUN dibubarkan pulak tu!

UNTUK APA? Kau nak pertahankan siapa Nizar Bintang 3? Kerajaan islam Ustaz Nga dan Ngeh kau tu ke? atau kau nak menghalalkan HINDRAF yang haram tu? Kenapa kau tak boleh terima hakikat bahawasanya kau bukan lagi MB? Kenapa kau nak buat kecoh dan mempermainkan agama Islam demi kepentingan kau sendiri?

Inikah ciri-ciri Islam yang kau cuba terapkan kepada kaum muslimin di Perak wahai Nizar Bintang 3? Islam apa ni Nizar? Islam yang boleh di'adjust' mengikut kesesuaian ke?

Si Idham Lim tu sorang lagi, dah la jadi Adun Bomoh pastu nak jadi pemogok lapar pulak sekarang ni! Kelakar la perangai korang ni! Tak boleh nak terima qada dan qadar Allah ke? Kata Islam!

Saya seru kepada rakyat Perak sekalian supaya janganlah kalian menyokong atau membantu manusia yang dah belakangkan Islam ini! Janganlah kita mengalakkan mereka lagi! Udah-udahlah tu, biarlah MB Perak baru buat kerja kerja dia, sekarang masa untuk majukan negeri Perak!

Bukan masa untuk buat drama keling paria lagi! Tak cukupkah dengan drama pertubuhan haram HINDRAF? Come on guys, time to work! Jom kita bangunkan negeri Perak yang tercinta! Aku nak tengok negeri Perak menjadi antara negeri yang paling maju dalam Malaysia!

Pesanan dari MB Perak! Baca disini.

parpukari

No comments:

Alexa Traffic Rank

Subscribe to dunia-politik

Subscribe to dunia-politik
Powered by groups.yahoo.com