20090526

Berita Terkini - ParpuKari News

TV3 Melaporkan tadi bahawasanya ketua LTTE memang confirm dah mampos! Maka sudah ada jawatan kosong di LTTE! Ya jawatan sebagai kepala gerila haramjadah! Apa kata Uthaya ka Waytha ka apply kerja tu? Kepada sesiapa yg menyokong LTTE, silalah berambus dan keluar dari negara tercinta ini. Kami cintakan keamanan dan kami sayangkan orang yang berjiwa Malaysia sahaja.

Ada banyak kisah yang saya nak kongsikan dgn pembaca budiman sekalian!

1. Husam Musa dan Mat Sabut akan bertanding jawatan timbalan presiden menentang Ustaz Nasharuddin! Maka kita akan lihat golongan sang Erdogan menentang golongan ulamak! Kami dari awal lagi sudah menjangkakan perkra ini. Kita akan lihat, kuasa wang akan menang atau golongan ulama yang berjiwa murni yang akan menang nanti!

2. Kisah kedua pulak pasal Aminah, calon bebas penanti yang lebih mesra dgn panggilan Kak Min sahaja. Kak Min sebentar tadi dah bongkarkan apa yang ditawarkan oleh PKR. Dia ditawarkan dgn rm80 ribu sekiranya dia tarik diri! Bukan itu saja, dia juga telah ditawarkan jawatan Yang Dipertua MPPP sekiranya dia tarik diri. Dia siap ada bukti rakaman perbualan lagi. Habis kantoi la Partai Sex Bebas kali ini, kak Min ni bekas ketua wanita PKR PP. Dia tau hal luar dalam parti. Wahai Anwar al-Juburi wal Liwati, saman la dia, aku nak tgk jugak apa tindakan kau terhadap kak Min! Kes Dato ANIFAH apa cerita? Mana samannya? Takkan tunjuk surat je kot. Saman le! He he he

3. Kisah ketiga pasal persetubuhan haram HINDRAF yang amat disayangi oleh Mat KUNYIT dan Nizar Bintang 3 ni. Mereka telah mengadakan perhimpunan secara haram semalam, dengar khabarnya ada menteri dan timbalan menteri turut serta dalam perhimpunan mengenang jasa LTTE! Wah, anney dan thambi semua, itu bukan pertubuhan haram ke yang korang sokong tu? Apa nak jadi ni? Kepada pihak berkuasa atau KDN, saya nak tanya sikit, anda nak duduk dan tengok je ke? Takkan anda nak tunggu hingga berlaku sesuatu yang buruk antara kaum baru anda nak bertindak?

Kan semalam DS Najib dah bagitau, kalau nak demand jangan lebih-lebih! Persoalannya sekarang anda nak tunggu lebih macamana baru pihak berkuasa atau kdn nak bertindak?

Fikir-fikirkanlah. Any komen?

ParpuKari

No comments:

Alexa Traffic Rank

Subscribe to dunia-politik

Subscribe to dunia-politik
Powered by groups.yahoo.com