20090101

Janganlah asyik harap kat aku

Ini bakal PM, tapi siap-siap aku kekal ...

Dolah telah mengarahkan pihak berkuasa yang menguruskan empat dari lima korridor ekonomi supaya memastikan usaha-usaha ini berjalan terus.

Dia memang sibuk sedang memastikan lima perkara dapat diselesaikan dan sambil itu, dia sudah mula berpindah ke Sungai Pencala untuk konon-konon pencen sebentar.

Itu pasal Dolah sedang menyegerakan pembacaan rang undang-undang anti-rasuah dan perlantikkan hakim. Mesti kasi bulldoze cepat-cepat tiga pembacaan dalam seminggu.

Isu rasuah memang dialu-alukan tetapi masih tak tahu BPR bawah Dolah atau tidak. Apa jadi dengan kes rasuah kain pelikat?

Rang undang-undang perlantikkan hakim pula dipersoalkan oleh Tun Hamid, bekas Ketua Hakim yang diberi kepercayaan oleh Dolah untuk dilantik.

Perkara-perkara ini perlukan tumpuan dan penyegeraan. Ada yang sudah kacau tuntut lebih masa.

Dolah pun perlu beri tunmpuan untuk mesyuarat Barisan Nasional. Sebelum PRU12, dia hanya dapat adakan mesyuarat BN tidak lebih dari 3 kali.

Ini yang masing-masing MCA, Gerakan, MIC dan PPP ke sana kemari sudah menyalak macam anjing dan dok menyondol macam benda yang dimakan tu.

Banyak Dolah nak fikir dan buat. Oleh yang demikian, tolonglah ... mintak tolong pihak berkuasa korridor-korridor, janganlah asyik harapkan Dolah saja untuk ...



... berfikir.

Wow! Kalau Dolah fikir sorang dan Ali Rustam menang, siap-siap dia kekal PM. Macam mana tu ...

http://the-antics-of-husin-lempoyang.blogspot.com

No comments:

Alexa Traffic Rank

Subscribe to dunia-politik

Subscribe to dunia-politik
Powered by groups.yahoo.com